سعی مجاهدین در پاک کردن رد خود از کودتای نافرجام عراق
سالها است که فرقه تروریستی مجاهدین خلق از روابط قوی و حمایت های بی دریغ برخی از اعضای پارلمان اروپا و مشخصا استراون استیونسون و آلجو ویدال کوادراس برخوردارند. این دو در راستای همین نافع نام خود را در هیئت روابط با عراق ثبت کرده اند. هدف آنها اخطار دادن های روزانه در مطبوعات بر علیه دولت عراق است.
مریم رجوی کیست؟
مقدمه: بنده خانم رجوی( مریم قجر عضدانلو) را از سال 1363 در اور سورواز فرانسه زمانیکه با مهدی ابریشمچی و عباس داوری و محمد علی جابرزاده هم خانه بودیم میشناسم. بعد از اینکه در اسفند 1363 همردیف مسئول اول فرقه رجوی شد و در نشست های دفتر سیاسی شرکت میکرد و حتی یک اظهار نظر […]
فرقه رجوی در آخرین روزهای فروپاشی،عراق را تهدید به عملیات تروریستی نمود!
درحالیکه روزهای فرصت دولت عراق (پایان سال 2011) جهت تخلیه اسارتگاه عراق جدید رو به پایان می رود و دولت آن کشور تاکید کرده است که این مهلت را تمدید نخواهد کرد. و درحالیکه تلاش های سازمان های بین المللی باهمکاری دولت عراق جهت حل این معضل همچنان ادامه دارد. فرقه رجوی که درهرحال پایان ومرگ تشکیلات خود را حتمی می داند دولت عراق را به عملیات تروریستی سراسری تهدید نمود
طرح جدید دولت عراق برای حل مسئله مجاهدین خلق و چراغ سبز آمریکا
هیلاری کلینتون در مقابل سئوال نمایندگان حامی مجاهدین که خواهان تمدید تعیین تکلیف و نظارت آمریکا در حمایت و حفاظت از تشکیلات مجاهدین درعراق شده بودند گفت: ما تا آنجا که بتوانیم نظارت داریم و دولت عراق تضمین کتبی داده که اعضا به اجبار به کشوری که ممکن است برای آنها خطر آفرین باشد فرستاده نشوند و در قبال چند پرسش مختلف به همین انتقال اجباری به ایران در لفافه اکتفا کرد.
مردم ایران، مجاهدین را از قذافی هم بدتر میدانند!
اصلا چه کسی در ایران شما را برسمیت میشناسد که تو خودت را رئیس جمهور منتخب مردم ایران معرفی کرده ای؟ خانم رجوی باور بفرمایید شما را در شهر راه نمیدهند بیخود بدنبال خانه کدخدا نباشید! یا این برنامه هایی که برای خوش کردن دل نیروهای وامانده ات در اشرف درست میکنید و از تلوزیونتان پخش میکنید دیگر هیچ بچه ای را فریب نیمدهد! امروز نشان میدادند که در شیراز و دیگر شهرها عکس های مریم رجوی بمناسبت رئیس جمهور شدنش به در و دیوار چسبانده شده است. به گمانم همین برنامه های ساخته شده توسط خودتان را که میبینی واقعا باور کردی که رئیس جمهوری
ضرب العجل پایان ۲۰۱۱ عراق و مسئولیت حساس رهبران فرقه رجوی
اینبار مسئولیت رهبران فرقه بسیار بسیار حساستر از قبل شده است چون اینبار همه شرایط جهت آماده کردن نیروها جهت خروج از پادگان عراق جدید بدون خونریزی و خشونت مهیا شده است که آنهم احترام به قوانین کمیساریای عالی پناهندگی و سازمان ملل و احترام به قوانین دولت صاحبخانه یعنی عراق میباشد و همه بهانه ها و اشکال تراشی های بی محتوی رهبران فرقه هم از دست آنها خارج شده است
التماس بی تاثیر رجوی به اشتون و غرب
رجوی در پی یافتن فرصت ها ی دیگر،بازگشایی امکانات و چانه زنی بیشتر برای باقی نگه داشتن اعضای محصور خود در پادگان اشرف است.چرا که بخوبی می داند فروریختن حصارهای تشکیلاتی چه معنایی می تواند داشته باشد.از این رو هر روز در پی تولید هشدار،پیام و جلب حمایت در اروپا و آمریکا است.تا حداقل به شکلی آبرومندانه تر و با کمترین تلفات از عراق خارج شود.
پاکسازی مجاهدین، پس ازدیوارهای بتونی درعراق
آمریکا که به بهانه وجود سلاح های شیمیایی و میکروبی در عراق که خود آنها را در اختیار صدام قرار داده بود اقدام به این تجاوز کرد و در حالی که سعی می کرد اذهان عمومی را فریبکارانه با خود همراه سازد، وعده آزادی ملت عراق از چنگال دیکتاتوری را در زمره شعار های خود قرار داده بودگروهکی مانند مجاهدین که حضور آنها در عراق غیر از ضربه به امنیت و آسایش این کشور و تولید تروریسم نتیجه ای در برنداشته است. این گروهک و دیگر گروه های تروریستی که به مثابه زالو بر پیکره آمریکا چسبیده اند، به خوبی می دانند که خروج ناگزیر آمریکایی ها از عراق مساوی است با مرگ و نابودی آنها،…
استارت سرنگونی مسعود خان باد هوا بود!
آقای اطلس آنگاه به هزینه کلان و نجومی ای که رجوی ها در سال های بعد از سرنگونی صدام برای جلب حمایت غربی ها و به صحنه آوردن برخی مقامات از دور خارج شده کرده و می کنند اعتراف می کند و می گوید:« بخش اعظم امکانات نیرویی و مالی مجاهدین در جهت خارج شدن شان از لیست تروریستی آمریکا و اروپا صرف شده است »وی اشاره نمی کند که این پول ها بعد از حکومت صدام چگونه تامین شده است. این در حالی است که به گفته بسیاری از رسانه های غربی منجمله رادیو فردا، صدای آمریکا، روزنامه گاردین، شبکه فاکس نیوز و… افراد شرکت کننده در برنامه های فرقه بنابر اعتراف خودشان پول کلان دریافت کرده و حتی صحبت از دریافت بیست هزار دلار برای هر دقیقه شده است و یا خبر از هزینه 150 هزار دلاری برای هر صفحه تبلیغ و نوشتار فرقه در روزنامه های معتبر غربی دادند.
شانتاژ رهبران مجاهدین و مسئولیت خانم کاترین اشتون
برخورد دو گانه با پدیده ی تروریسم و ستیزه جویی از سوی اتحادیه اروپا، نهادها و عناصر راست افراطی در امریکا ریشه در منافع سیاسی دارد و این امر مشهود در دنیای مدرن تامل انگیز و نیز تاثر آور است… بدون تردید، نبایستی در این میان حق حاکمیت ملی و قانونی دولت منتخب و دموکراتیک عراق را نادیده انگاشت. مقامات عراقی مصرانه خواهان خروج مجاهدین از کمپ اشرف تا قبل از پایان سال میلادی هستند و این خواسته ای کاملا قانونی و مشروع است که همخوانی و سازگاری کامل با همه ی میثاق های بین المللی و پروتکل های حقوقی شناخته شده دارد.
دروغ پردازی مجاهدین تمامی ندارد
اوج روزهای سرنگونی صدام حسین مکررا همه ما را برای غارت ماشینهای دولتی عراق به شهرها اعزام می نمودید.شاید بهتر بدانید که دستتان در دادن رشوه به سیاستمداران امریکایی بشدت رو شده و از پاتریک کندی گرفته تا همپالکی هایشان بسرعت و خیلی طبیعی در جواب هر سوال خبرنگار امریکایی و اروپایی البته بعد از گرفتن پولشان شما را لو می دهند و معلوم نیست این سهم نفت دوران تحریم های زمان صدام حسین کی تمام خواهد شد!!
ناله های درد آلود مریم قجر نشان از احتضار و نفس های آخر فرقه
مریم قجر در پیامی برای هواداران خود در واشنگتن با ناله های درد آلود به عجز و لابه افتاده و سعی دارد با قسم و آیه و بافتن آسمان و ریسمان به هم از دولت آمریکا اجازه حیات بیشتر بگیرد.راستی چه اتفاقی افتاده که او این چنین به دست و پا زدن افتاده است؟اولا همانطور که همه می دانند اشرف شیشه عمر رجوی ها و فرقه قرون وسطایی و جهنمی آنان است و با توجه به این که آمریکایی ها بعد از استفاده ابزاری از آنان به این نتیجه رسیدند که دیگر دخل بکارگیری این فرقه به خرج آن نمی ارزد و از این رو دست از حمایت های وسیع از آنان کشیده و حتی سفیر آمریکا در عراق موضوع انحلال تشکیلات فرقه را مطرح نمود.