اسیران اشرف هم دیگر رجوی را نمی خواهند
در داخل تشکیلات با فشار نفرات را به تلویزیون می آورند تا خانواده اش فکر کند خودش درخواست کرده اما اینطور نیست نفرات از روی فشار تشکیلات به جلو دوربین می آیند و یک کاغذ را می خوانند که برای همه روشن شده است اما جا دارد دولت عراق و دادگاه عراق سران فرقه رجوی را در عراق دادگاهی کنند و نگذارند در داخل قلعه اشرف بیشتر از این فاجعه ببار بیاید و امیدوارم خانواده ها و جدا شده ها شاهد صحنه در جلوی خبرنگاران و روزنامه نگاران تماما حقیقت را بگویند و تمام دنیا از این داستان باخبر شوند.
فرار از پادگان فرقه ای اشرف را چگونه تبیین می کنید؟
از تمامی کسانی که معتقدند”درهای ورودی سازمان بسته ولی درهای خروجی آن باز هستند و افراد به میل و اراده خود در اشرف مانده اند” باید پرسید که پس مقوله فرار از پادگان اشرف را با این همه مشکلات چگونه تبیین میکنید و چه لزومی دارد که افراد از اشرف فرار کنند؟ فرقه مخرب و کنترل ذهن رجوی بارها علنا اعلام نموده که فرار از سازمان بالاترین خطائی است که یک فرد میتواند مرتکب شود که مجازات آن قطعا مرگ است.
ورودم به فرقه رجوی ۲۵ روز ولی فرارم ۲۵ سال طول کشید
روزی که من وارد ترکیه شدم و به تور مجاهدین افتادم تا زمانی که به عراق منتقل شدم و از بغداد به یکی از به اصطلاح قرارگاه های مجاهدین در شهر کوت (آن موقع به آن سعید محسن میگفتند) منتقل شدم 25 روز هم طول نکشید ولی برای خروج از مجاهدین 25 سال از عمرم در زندانهای مجاهدین طی شد تا توانستم از آن جهنم و اسارتگاه خارج شوم.
حامی اسرائیلی رجوی های وطن فروش جاسوس از آب در آمد
روز گذشته خبرگزاری ها خبر از دستگیری سید محمد علی الحسینی توسط ارتش لبنان به اتهام جاسوسی برای اسرائیل را دادند. با دستگیری یکی از حامیان فرقه تروریستی رجوی به اتهام جاسوسی برای اسرائیل، بار دیگر روشن شد که فرقه رجوی با اسرائیل در ارتباط است و به همین دلیل است که مورد حمایت جاسوسان اسرائیلی، جریانات جنگ طلب آمریکایی و لابی های صهیونیستی در اروپا و آمریکا قرار می گیرد.
پیروز های موهوم یا بی ریشگی و مزدور بودن رجوی ها
سوال اینجاست که چرا پیروزی های بزرگ!!! رجوی ها با دست کشورها و مقامات آمریکایی و اروپایی رقم می خورد؟ آیا تبلیغات کلیشه ای و تکراری در مورد این پیروزی های!!! موهوم که غیر از خودشان کسی به آن اعتقاد ندارد به جز استفاده داخلی و برای مغزشویی افراد وارفته و از دنیا بی خبر درون مناسبات جهنمی فرقه در اشرف، کارآیی دیگری دارد؟ آیا این امر نشان از بی ریشه بودن رجوی ها و فرقه شان در بین مردم ایران نمی باشد؟
نتایج اخیر برای فرقه مجاهدین و واقعیت ها
بنظر میرسد بازی کردن های اینگونه و خطرناک با گروه رجوی در تعادل قوای امریکا و چند کشور مشخص اروپایی علیه ایران باشد تا به هژمونی فرانسه شرایط و هجمه جدید ولی بی پایه ای را علیه ملت شریف ایران بوجود آورند. پس پایین و بالا آمدن آبکی فرقه رجوی ناشی از شیطنت های چند کشور صاحب منافع بوده و ربطی به پایگاه های اجتماعی مجاهدین ندارد.
کشته شدگان ۱۹ فروردین، قربانیان دروغ و نیرنگ رجوی
در جریان درگیریها، فرماندهان جنایتکار رجوی به اعضاء گفته بودند که سربازان عراقی از گلوله های مشقی و پلاستیکی استفاده می کنند و از آنها میخواستند که نترسند وبه سمت سربازان عراقی رفته و مانع ازحرکت آنها شوند.اعضاء بی خبر از واقعیتهای موجود، به سمت نیروهای ارتش عراق حمله ور میشوند، که درحین درگیری مشخص می شود گلوله ها واقعی و جنگی است
تاکتیکهای کثیف: استفاده غرب از تروریستهای مجاهدین خلق
همزمان با بالا گرفتن فشارهای دولت انگلیس علیه شبکه خبری انگلیسی زبان ایران، برخی از رسانههای راستگرای انگلیسی از جمله یک روزنامه صهیونیستی، برای اعمال فشار به پرس تیوی، به کمک آفکام آمدهاند. همچنین کارکنان شرکت پرس تیوی از سوی اعضای گروه تروریستی مجاهدین در لندن ارعاب و تهدید شدهاند. این در حالی است که دولت انگلیس در برابر چنین اتفاقهایی سکوت اختیار کرده و حتی امکان دارد مسیر برای ادامه تهدیدهای مجاهدین را هموار ساخته باشد
مصاحبه کریم قصیم با بی بی سی و اوج استیصال شورای ضد ملی مقاومت
وحال آقای کریم قصیم در این واپسین روزهای تعیین تکلیف مجاهدین از سوی دولت عراق و جامعه جهانی که بی شک با فروپاشی و اضمحلال و یا حتی شقه شدن تشکیلات وامانده روبرو خواهد بود مناسب است اگر بقول خودت ذره ای غیرت میهنی داری مرزهای کشورمان را دریابی و بیش از این خود را لجن مال فریب های عناصری خائن همچون رجوی و مریم قجر نسازی. وقت تنگ است و انتخاب تکلیفی است مهم.
آقای قصیم: این قدر لجن پراکنی نکنید، بهشت اشرف ارزانی خودتان
آقای قصیم اگر زحمتی کشیده و برنامه سیمای سازمان را نگاه می کردید متوجه می شوید که اساسا سران فرقه در اشرف این را تبلیغ می کنند که تا آخر در اشرف می مانند و حاضرند جان خود را بدهند و اعلام می کنند که جنگ صد برابر تازه شروع شده است و حرفهای بی ربط مریم در مورد رفتن از عراق دروغی بیش نیست بهتر است با گفتن این گونه دروغ ها باعث ریختن خون تعدادی دیگر نشوید. اگر سران فرقه جرات دارند درب قرارگاه را باز بگذارند آن وقت خواهیم دید که چند نفر در اشرف ماندنی هستند.
خواهان محاکمه رجویهای مزدور هستیم – قسمت دوم
همان طوری که غالب شما به عراق رفتید و از نزدیک وضعیت قرارگاه را مشاهده نمودید، نیروهای عراقی بعد از آزاد سازی زمین های شمالی در حال حاضر در قسمت شمالی جاده اصلی (جاده 100) که در واقع از یک سوم شمالی اشرف بصورت غربی – شرقی کشیده شده است مستقر شده و خاکریز بلندی زدند و با ایجاد پست های نگهبانی در آنجا بر اوضاع کنترل دارند و ظاهرا خانواده ها نیز در آنجا بلندگوهایی نصب کردند تا بتوانند پیام هایشان از فاصله نزدیک تر به گوش افراد داخل قرارگاه برسانند.
خانم قجر: مشروعیت از ملت است نه از طریق جاسوسی و وطن فروشی!!!
خانم عضدانلو عوامفریبی بس است، بهتر از هر کسی خودتان می دانید که داشتن مردم و پایگاه اجتماعی مشروعیت سیاسی و اجتماعی می آورد حال چون فرقه شما به دلیل عملکرد تروریستی و رسوایی آن در جهان (در لیست قرار داشتن نام فرقه لیست تروریستی اتحادیه اروپا و آمریکا) مشروعیت ندارد در تلاشید تا با هرزه گی سیاسی و وطن فروشی در نزد دشمنان مردم و انقلاب ایران این گونه مشروعیت را برای خود دست و پا کنید