چهارشنبه, ۳ تیر , ۱۴۰۵
شکست فراخوان جدید و روسیاهی مجدد رجوی کور دل 20 اردیبهشت 1390

شکست فراخوان جدید و روسیاهی مجدد رجوی کور دل

این فرقه هیچ نیرویی در ایران ندارد و مردم از آنان بیزارند و به رشد و آگاهی لازم رسیده اند که به خواست خائنین و وطن فروشان طرفی نبندند. اما اینبار جالب این است که علیرغم اینکه رجوی پلید از همان ترفند همیشگی خود استفاده کرد، آنقدر فضاحت برای فرقه به بار آمده است که بعد از گذشت چند روز از روز کارگر، فرقه رجوی برای ظاهر سازی هم که شده نتوانست حتی چند خبر در این زمینه تهیه و در سایت های خود بزند.

اسامه بن لادن و مسعود رجوی 20 اردیبهشت 1390

اسامه بن لادن و مسعود رجوی

اسامه بن لادن که حدود ده سال اخیر به نام پدرخوانده و پدر معنوی تروریست های جهان، توانسته بود ظاهراً با سیاست های تند ضد آمریکایی باعث حضور آمریکا در منطقه گردد، هم اکنون وجود ندارد. اسامه بن لادن به دور از نیروهای خود، یعنی در پاکستان و احتمالاً تحت الحفظ پاکستان و آمریکا بوده و مسعود رجوی نیز به جای بودن مابین نیروهای خود، خود را تسلیم اربابانش کرده که این امر به وضوح می تواند از هر دو طرف برای او خطرساز باشد و سرنوشتش را مانند سرنوشت اسامه بن لادن رقم زند.

شکستهای پی در پی سران فرقه رجوی برای حفظ اسارتگاه اشرف! 19 اردیبهشت 1390

شکستهای پی در پی سران فرقه رجوی برای حفظ اسارتگاه اشرف!

سران فرقه فکر میکردند با ایجاد این درگیریها و به کشتن دادن اعضاء اسیر می توانند دولت عراق را تحت فشار قرار دهند تا تسلیم خواسته های سران فرقه گردند. اما دولت عراق با استقامت و پا فشاری بر حق حاکمیت خود بر تمام خاک عراق به رجوی و اربابان رجوی نشان داد که حاضربه پذیرش هیچ فشاری از جانب اربابان رجوی نیست و این هم یک شکست دیگری بود بر امال و ارزوهای سران فرقه رجوی

فرقه تروریستی مجاهدین هنوز در مقابل اصرار همگان بر دفن جنازه ها مقاومت می کند 19 اردیبهشت 1390

فرقه تروریستی مجاهدین هنوز در مقابل اصرار همگان بر دفن جنازه ها مقاومت می کند

رهبران فرقه رجوی اخیرا از طریق رابطین خود اعلام کرده اند که مجاهدین خلق فقط در صورتی جنازه ها را خاک خواهند کرد که دولت عراق تحقیقات خود را متوقف کند و زمین مربوطه (که صدام از کشاورزان مصادره کرده و به رجوی داده بود) را به رجوی (و پشیتبانانش در واشنگتن) بدهند. تقاضایی غیر قانونی و غیر معقول که بر خلاف قوانین بنیادی کشورعراق بوده و طبعا برای دولت امکان پذیر نیست.

آقای لرد کوربت چقدر می گیری دم از حقوق بشر می زنید؟ 18 اردیبهشت 1390

آقای لرد کوربت چقدر می گیری دم از حقوق بشر می زنید؟

لرد کوربت که با شرکت در جلسات و کنفرانس های مطبوعاتی برگزار شده فرقه تروریستی رجوی دم از دفاع از حقوق بشر و نقض آن در کشورهای خاورمیانه و عربی و از جمله نقض حقوق بشر در قرارگاه اشرف توسط دولت عراق می زنند.بسیار دیدنی و جالب است وقتی که گرگان درنده در لباس میشان قرار می گیرند و امروز کسانی از نقض حقوق بشر در کشورهای خاورمیانه دم می زنند که خود سرمداران آشکار نقص اولیه ترین حقوق انسانی اند و حتی برای استعمار کشورهای محروم دنیا، دولت های شان به جنگ با هم می پردازند.

تعیین تکلیف سرانجام فرقه مجاهدین بدست خودمان 18 اردیبهشت 1390

تعیین تکلیف سرانجام فرقه مجاهدین بدست خودمان

دوستان و برادران و خواهران جداشده حاضر در خارج کشور انشاالله با ملاقات های موثرتر و بیشتر با نمایندگان انجمن ها و گروههای حقوق بشری دولت های اروپایی بر حمایت های انسانی خود از خانواده های متحصن افزوده و همه طیف های اجتماعی آن کشورها را نسبت به ماهیت پلید فرقه رجوی در کنترل ذهن و مغزشویی اعضای خود و اعمال جنایتکارانه و خشونت طلبانه آشنا سازند.

به یاران تازه نفس جدا شده از مجاهدین سلام 15 اردیبهشت 1390

به یاران تازه نفس جدا شده از مجاهدین سلام

آنچه که مرا ترغیب به نوشتن این مطلب کرد ترکیب آخرین دسته از قربانیانی است که سرفراز قدم در راهی سخت گذاشته اند. رهایی سرکار خانم مریم سنجابی که دومین عضو رها یافته از بالاترین مدار تشکیلاتی در این گروه میباشد از نظر من بسا درس آموز و حاوی پیامی روشن و واضح برای کسانی است که نشیب و فراز و تحولات درونی این گروه را از نزدیک مانیتور می‌کنند.

روز کارگر و موج سواری های همیشگی مجاهدین 15 اردیبهشت 1390

روز کارگر و موج سواری های همیشگی مجاهدین

. با استقرار فرقه در خاک عراق عملا سیطره سازمان برای پرداختن حتی فرصت طلبانه به موضوعات کارگری کشور کاسته گردید و علی الظاهر عباس داوری بعنوان مسئول کمیته کارگری شورای ملی مقاومت سالانه و در روز کارگر مصاحبه 5 دقیقه ای با سیمای ضد آزادی فرقه بعمل می آورد. آنچه اکنون فرقه برآنست تا بتواند بر زندگی پرنکبت و تروریستی خود چند صباحی بیفزاید استفاده فله ای و تک وتوک از هر قشری علی الخصوص کارگران شریف میهن مان بود

کین ضد بشری رجوی 14 اردیبهشت 1390

کین ضد بشری رجوی

اینهمه کینه توزی را در قاموس کدام انسان می توانید پیدا کنید؟ ملاحظات سیاسی وفرهنگ رایج اجتماعی می طلبد که حداقل این جانور درنده دوپا، درظاهرهم که شده به خانواده آقای عتیقی تسلیت می گقت، ولی از رجوی خیانتکار که عمق کینه حیوانی اش نسبت به خانواده و کانون گرم آن درمناسبات درونی این فرقه برای همه ما اعضای جدا شده شناخته شده است. وی در مناسبتهای مختلف،خانواده را کانون فساد نامیده، وخواستارانهدام فیزیکی آن بوده،چه انتظاری بیش از این می توان داشت؟

جست و خیز های میمون وار مریم قجر در برابر نمایندگان دول غربی 14 اردیبهشت 1390

جست و خیز های میمون وار مریم قجر در برابر نمایندگان دول غربی

سران فرقه در اروپا با خرج کردن و رشوه دادن سعی می کنند به حیات سیاسی خود ادامه دهند دیگر از آرمان و اعتقادی که قبلا سازمان در حرف هم شعارش را می داد خبری نیست ولی در اشرف این عناصر وامانده از همه جا هستند که باید تقاص ولخرجی های مریم را می دادند و برای یک وسیله باید ساعت ها در نشست ها جواب پس می دادند و در ضمن به چهار میخ کشیده می شدند که چرا پول خون شهدا را می خواهند خرج کنند و یا این پولها از طریق گدایی بچه ها در اروپا و هزاران چرت و پرت دیگر بدست می آید

آیا خانواده های اعضای مجاهدین راه حل معضل کمپ اشرف می باشند؟ 14 اردیبهشت 1390

آیا خانواده های اعضای مجاهدین راه حل معضل کمپ اشرف می باشند؟

حتی آن هنگامیکه قرارگاه اشرف هنوز تحت نظارت ارتش ایالات متحده بود، رهبری سازمان مجاهدین خلق همه تلاش خود را برای جلوگیری از ملاقات اعضای خود با خانواده هایشان بکار بسته بود واگر هم چنین ملاقاتی اجتناب ناپذیر بود، همیشه در حضور ناظر سازمان مجاهدین برگزارمی شد. به مناسبت اوضاع جاری در کمپ اشرف و احتمال خطر درگیری خونین میان ارتش عراق و ساکنان اردوگاه، برای سازمان مجاهدین خلق بسیارمهم هست که”سربازان” خود را همراه با هم ومتحد نگه دارد و با تمام قوا برعلیه یورش مقابله کند.

آیا راه حلی پراتیک برای جلوگیری از تکرار خونریزی و خشونت در اشرف وجود دارد؟ 14 اردیبهشت 1390

آیا راه حلی پراتیک برای جلوگیری از تکرار خونریزی و خشونت در اشرف وجود دارد؟

راه حلهای زیادی از طرف جداشدگان که خود سالیان در بند و اسارت ایدئولوژی و افکار فرقه ای رجوی بوده اند مطرح شده است که راه حلهای بسیار پراتیک و مطلوب هستند چون افراد جداشده با گوشت و پوست و استخوان خود این مشکل بزرگ را در درون پادگان اشرف حس میکنند و به نظر من پراتیک ترین راه حلها را میتوان در مقالات و سخنان جدا شدگان از فرقه رجوی جستجو کرد.

blank
blank
blank