دفع خطر جنگ از ایران با تشکیل جبهه وسیع صلح خواهی
در این موقعیت، انسانی که اعلام می کند که اگر ارتش های خارجی به ایران حمله کنند، با متجاوز می جنگد، یا انسانی که با شجاعت می گوید که اگر جنگی رخ دهد موقتا در کنار جمهوری اسلامی قرار می گیرد، برای من صدهاهزار بار با ارزش تراند از کسانی که در لباس های گوناگون به خطر جنگ دامن می زنند چرا که مشوقان ایرانی حمله نظامی به ایران برای ویرانی کشور و نابودی مردم تلاش می کنند.
آقای داعی الاسلام ما خواستار جنگ نمی باشیم
او در جلسه گفتگوی تلویزیونی خود با VOA از اقرار به فرقه ای بودن خود، سخت طفره رفت. این ایرانی واخورده که میان مدافعین حقوق بشری جایگاهی ندارد، سرسختانه و عاجزانه برای ایرانیانی که در وطن به امرار معاش مشغول و در شرایط اقتصادی بسیار بد قرار دارند، بعنوان مدعی مدافع حقوق ملت مظلوم ایران، همچون سرور خود (رجوی های وطن فروش) که از درک واقعیات های ایران عاجز اند
باقی مانده ریاست جمهوری بوش و استراتژی دوسالانه سرنگونی
با اولین تهدید و تک هواپیماهای نیروهای ائتلاف ماهیت دروغین مبارزه ضد امپریالستی اش رو شده وبه دستور مستقیم او ارتش باصطلاح آزادیبخش پرچم سفید بالا برده و با برچیده شدن پایگاهها و جمع آوری نیروهایش در اشرف و با انهدام باقی مانده ادوات جنگی خط بطلانی براستراتژی مبارزه مسلحانه و ارتش آزادیبخشش کشیده شد.
یکصدوبیست و پنجمین قسمت گفتگوی سعید شاهسوندی با رادیو صدای ایران
“مجاهدین از صدر تا ذیل وقتی پای بحث و حرف های منطقی مطرح باشد، حتما حرفی ندارند که فحاشی می کنند. انسان وقتی حرف و سندی نداشته باشد به جای دیالوگ مونولوگ یا تک گویی می کند. و این همانی می شود که رسانه هایشان دنبال می کنند.”
یکصدوبیست و چهارمین جلسه گفتگوی سعید شاهسوندی با رادیو صدای ایران
یکصدوبیست و چهارمین جلسه گفتگوی سعید شاهسوندی با رادیو صدای ایران به ادامه مباحث مربوط به انقلاب ایدئولوژیک و نقش علی زرکش و همچنین پی آمدهای عملیات موسوم به فروغ جاویدان اختصاص داشت. شاهسوندی در بخش اول این گفتگو به بررسی و پی آمدهای ناشی از عملیات فروغ جاویدان پرداخت و اظهار داشت مجاهدین به هیچ وجه حاضر نیستند نقش خودشان را در پی آمدهای عملیات فروغ بازخوانی و تحلیل کنند
تاکتیک جدید رهبری مجاهدین خلق برای نجات خود”جرقه وجنگ”
در همین رابطه است که میتوان آتش بیاری تمامی سطوحی خبری مجاهدین و عواملش مانند علی رضا جعفرزاد در تلویزیون جنگ طلب فاکس نیوز را درک کرد. علی رضا جعفرزاده که عامل مستقیم مجاهدین برای برقراری ارتباط با لابی های آمریکائی –صهیونیستی درآمریکا میباشد دقیقا بر سه محوری که نئوکانهای جنگ طلب ودولت اسرائیل در یک جنگ خبری برای فراهم آوردن زمینه حمله نظامی تبلیغ میکنند کار میکند
وضیعت امروز مجاهدین خلق و طرح های آنان برای دو سال آینده
آنچه در زیر می آید سر خط جدید ترین تحلیل مجاهدین در مورد شرایط موجود و چگونگی تصاحب قدرت سیاسی توسط این سازمان در ایران است، فارغ از درستی یا ذهنی بودن تحلیل فوق آنچه به نظر ما میرسد در اختیار قرار دادن این موارد در سطح گروهها و مسئولین و دلسوزان جنبش آزادیخواهانه مردم ایران است تا ضمن آگاهی و روشنگری در سطح جنبش دمکراسی طلبانه مردم ایران و با خبر بودن از اقدامات جریانات وابسته، حرکاتی که تلاش های واقعی مردم ایران را به کج راهه میبرد افشا گردد.
استراتژی شکافها
آقای رجوی حالا هم بعد از سرنگونی صدام، خودت پیام دادی که باید از شکاف بین ایران و آمریکا در مورد انرژی هسته ای ماکزیمم استفاده را کرد تا آمریکا مجبور شود به ایران حمله کند و چون ما یک نیروی نظامی هستیم، حتماً آمریکا محتاج ما خواهد بود.
فروغ جاویدان یا درس و ذلت ابدی
اما همیشه و در همه جا رجوی خائن از شکست سنگین این عملیات انتحاری فراری بود و همواره این عملیات را بیمه نامه ایدولوژیکی سازمان معرفی میکرد و بااین ترفند میخواست خود خائنتش را از مهلکه به در برد و بعد هم که گند موضوع در آمد و خیلی در درون نیروها به موضوعی جدی تبدیل شد که چرا و به چه دلیل وارد این عملیات شدیم و اینجوری شکست خوردیم
گزارش نشست اعضای بازگشتی انجمن نجات – استان مازندران – قسمت دوم
هر چند که از این فیلم، چهره های عناصر اصلی سازمان افشا شده اند، ولی اعضای به جا مانده غیرمجاهد شورا نیز با تائیدات تمامی عملکردهای رجوی از بدو تشکیل تا به حال در این خیانت شریک بوده و هر چه زمان به جلو می رود، بیشتر خود را در منجلاب بوجود آورده رجوی فرو می برند.
نامه سرگشاده ابراهیم خدابنده به مسعود رجوی
“پیام تهنیت و تقدیر” شما”به هموطنان خارج از کشور” که در سایت”همبستگی ملی” به تاریخ جمعه 15 تیر درج گردیده بود را مثل همیشه با دقت هرچه تمام تر خواندم. طبق معمول مجبورم باز مهمترین و اصلی ترین ابهامات و سؤالات خود را در خصوص پیام مربوطه به این وسیله به نظرتان برسانم تا شاید حداقل در خصوص درصدی از آنها جوابی دریافت نمایم.
۳۰ خرداد استراتژی شکست خورده
مگر خود و صدام را ضد امپریالیست نمیدانستی؟ پس چی شد که یک شبه همه چیز فرو ریخت و حتی نیروهایت هم حق سوال کردن نداشتند که چرا اینگونه شده و اکنون یکی در فرانسه منتظر محاکمه و دیگری هم ناپدید شده و باز از آمریکا! طلب کمک میکنی؟!