بررسی جایگاه و نقش زنان زنان تکساحتی در تشکیلات مجاهدین خلق
خاطره ای از ژوئن 2003 تشویق به خودسوزی یا دستور تشکیلاتی؟
مرگ دیگری در اردوگاه مانز آلبانی پرسشهای بیپاسخ درباره حقوق انسانی ساکنان کمپ مجاهدین
در امر نقض حقوق بشر در مجاهدین خلق، فرقه رجوی، تحقیق کنید
من کریم غلامی یکی از اعضاء و مسئولین سازمان مجاهدین بودم که به مدت ۲۵ سال در این سازمان فعالیت می کردم. من در سال ۱۳۶۷ (۱۹۸۸) در یکی از عملیات های نظامی این سازمان از ناحیه نخاع مورد اصابت ترکش توپ قرار گرفتم و از ناحیه کمر به پایین، فلج شدم. برادر بزرگترم در یکی دیگر از عملیات های سازمان مجاهدین زخمی و اسیر و در شهر کرمانشاه اعدام
نامه مهدی نیکبخت به آقای بن امرسون گزارشگر سازمان ملل در رابطه با تروریسم و حقوق بشر
… مدارک هم مستدل و هم قابل شهادت بسیاری از دوستان جدا شده من که هم اکنون بسیاری از آنها در اروپا زندگی میکنند میباشد لذا این آمادگی وجود دارد که به صورت حضوری به سولات و ابهامات شما پاسخ دهیم همینطور خواهشمندیم که راجع به نقض سیستماتیک حقوق بشر , نقض حقوق زنان , نقض آزادیهای فردی و … در سازمان مجاهدین تحقیق کنید و همانطوری که …
نامه آقای میرباقر صداقی به آقای احمد شهید
از آنجائیکه من در سه مورد از جلسات شما در ژنو بوده ام خوب میدانم که یکی از منابع شما برای کسب خبر وگزارشات و شاهدین (مجاهدین خلق) فرقه رجوی میباشد. اما جا دارد اینجا من مواردی را برای اطلاع شما وعموم بیان کنم جا زدن فرقه رجوی در جلسات شما بعنوان یک سازمان مدافع حقوق بشر بسیار مشمئز کننده است من بعنوان یکی از قربانیان این فرقه با سابقه ۱۵ سال
نامه سرگشاده آقای مهدی نیکبخت به نمایندگان مجلس سوئیس
در سازمانی که خانم رجوی آن را نمایندگی میکند” هر چند که تاکید میکنم ایشان حتا نماینده همان افراد اسیر در لیبرتی هم نیست” افراد همچنان اجازه ندارند از وسایل ارتباط جمعی مثل تلفن , اینترنت و رادیو استفاده کنند , افراد در لیبرتی قادر نیستند که با افراد خانواده شان که پشت دربهای لیبرتی هستند ملاقات کنند (بعضی از این افراد بیش از ۲۵ سال است که با خانواده خود حتا تماس تلفنی هم نداشتند).
روز جهانی زن و وضعیت فرقه رجوی از نظر رفتار با زنان
ظاهرا زنان حاضر درمناسبات رجوی، حقوقی بمراتب بالاتر از مردان پیدا میکنند والبته بشرطی که این برتری برعلیه رجوی نباشد! یعنی اینکه استثنائا دراین مورد خاص، هم برابری حقوق درروی کاغذ مانده و عملی نشد وهم اینکه عملا این تنها رجوی بود که حقوقی صدها برابر ازگذشته بدست آورد و کماکان درموقعیت برتر از زنان قرارگرفت.
آقای منصور قدرخواه نمی شود هم با یک گروه مافیایی بود و هم ادعای حمایت از حقوق بشر را کرد
سوال اینجاست که شما که خود را هنرمند و حامی حقوق بشر می دانید آیا بهتر نیست که یک مستند از نقض حقوق بشر و جنایت و … در فرقه رجوی را بسازید؟ شما کسی هستید که بارها و بارها در دفاع از جنایات فرقه سخنرانی کردید؟ شما نه اینکه فرقه و جنایتهایش را نشناسید بلکه حمایتهای مالی فرقه متاسفانه شما را مجبور به بستن چشمهایتان بر ظلم و ستم و جنایات فرقه کرده است و حالا به یک دفعه حامی حقوق بشر شده اید.
تداوم نقض حقوق بشر در کمپ های سازمان مجاهدین خلق
رهبران گروه و حامیان شان، این که سازمان فرقه ای است و اعضایش را مورد سوء استفاده قرار می دهد را رد می کنند.آنها منتقدین را متهم می کنند به این که یا مأمورین جمهوری اسلامی هستند و یا گول آن ها را خورده اند. بااین حال، گفته های شاهدان عینی که مستقیماً مناسبات مجاهدین را رصد کرده اند در کنار شهادت اعضای سابق گروه، آشکارا نقض فاحش حقوق بشر در سازمان را تأیید می کنند.
گزارش های دست اول از نقض حقوق ساکنان کمپ های مجاهدین
حالی که ناظران سازمان ملل متحد و دیگر شاهدان عینی نقض حقوق ساکنان کمپ های مجاهدین خلق را در درون کمپ ها تأیید می کنند، دستگاه پروپاگاندای سازمان درباره ی آن چه” نقض فزاینده ی حقوق بشر در ایران” می نامد، غوغا و هیاهو به پا می کند. الیزابت روبین به درستی عنوان می کند که علیرغم ادعاهای مریم رجوی برای دفاع از حکومتی دمکراتیک و سکولار در ایران” مجاهدین مانند هر دیکتاتوری دیگری عمل می کند”.
گزارش یونامی مهر تائیدی به افشاگری جدا شده ها درمورد نقض حقوق بشر در فرقه رجوی!
به این نکته هم اشاره کنم که نه رجوی رذل زنباره نه مریم قجر و نه دیگر سران فرقه در هیچ کجا به این گزارش ارگان رسمی سازمان ملل واکنش نشان نداده اند و طبق معمول به روش سکوت می خواهند موضوع به این مهمی را از سر بگذرانند در حالیکه این گزارش ارگان سازمان ملل یک سند رسمی از طرف بالاترین ارگان بین المللی می باشد و رجوی ؛ مریم قجر و دیگر سران فرقه باید در یک دادگاه عادلانه جوابگوی جنایتهایشان باشد
تلاش بیش از ۷۰ عنصر گروه مجاهدین برای فرار از لیبرتی ناکام ماند
دکتر ر– م پزشک یکی از بیمارستان های بغداد طی نامه ای به مسؤلان وزارت حقوق بشر عراق نوشت: در مدت اعتصاب غذای عناصر گروه مجاهدین، بیش از صد تن از آنها برای معالجه به بیمارستان انتقال داده شدند.این پزشک عراقی افزود: هنگامی که از عناصر این گروه علت اعتصاب غذا را می پرسیدیم از مجبور بودن خود به این اقدام می گفتند و نتیجه سرپیچی از این دستور را مرگ خود اعلام کردند.
سوال از رهبری مجاهدین درباره گزارش یونامی و کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل
آیا ادعاهای فوق صحت دارد؟ آزادی رفت و آمد حق ارتباط افراد یک خانواده با هم، دسترسی به ارتباطات و دسترسی به مراقبت های پزشکی جزء «حقوق بنادین» بشری هستند. اگر این ادعاها درست نیستند، آیا رهبری مجاهدین بر علیه آن اعتراض کرده است؟ اگر آری، کی و کجا این اعتراض انجام شده و چرا انتشار عمومی پیدا نکرده است. پاسخ یونامی به اعتراض انجام شده چه بوده است؟
برگی از جنایات فرقه ضد بشری رجوی
سران فرقه رجوی در آخرین کشتاری که صورت گرفت در مورد یکی از کشته های خود بنام یحیی زیارتی مطالبی را در سایت خودشان درج کردند که باعث تعجب خانواده وی شده و خانواده کشته شده در راستای فوت وی در محل انجمن نجات حاضر شده و درباره اراجیفی که سران فرقه نوشته بودند عکس العمل نشان دادند و بیان کردند که ما تا وقتی که از طریق انجمن نجات فهمیدیم یحیی در داخل چنین فرقه کثیفی گرفتار شده از وجود چنین جنایتکارانی اطلاعی نداشتیم، حال چه برسد به اینکه یحیی قبل از خدمتش از ان طرفداری کرده باشد.

