یکشنبه, ۷ تیر , ۱۴۰۵
  • بررسی تحلیلی بر اساس نامه افشاگرانه مرتضی بلالی به برادرش در کمپ آلبانی 07 تیر 1405

    بررسی تحلیلی بر اساس نامه افشاگرانه مرتضی بلالی به برادرش در کمپ آلبانی

    در دوم تیرماه ۱۴۰۵، انتشار نامه‌ای در فضای مجازی از سوی آقای مرتضی بلالی خطاب به برادرش رضا بلالی در کمپ آلبانی، پرتوی تلخ بر واقعیت‌های پنهانِ ساختارهای بسته سازمان مجاهدین خلق بود. این نامه، فراتر از یک پیامی خانوادگی، حکایتی گزنده از تضاد میان شعارهای حقوق بشریِ سازمان و واقعیتِ محدودیت‌های بازدارنده و انزوای […]

زنان تک‌ساحتی در تشکیلات مجاهدین خلق 06 تیر 1405

بررسی جایگاه و نقش زنان زنان تک‌ساحتی در تشکیلات مجاهدین خلق

تشویق به خودسوزی یا دستور تشکیلاتی؟ 27 خرداد 1405

خاطره ای از ژوئن 2003 تشویق به خودسوزی یا دستور تشکیلاتی؟

پرسش‌های بی‌پاسخ درباره حقوق انسانی ساکنان کمپ مجاهدین 27 خرداد 1405

مرگ دیگری در اردوگاه مانز آلبانی پرسش‌های بی‌پاسخ درباره حقوق انسانی ساکنان کمپ مجاهدین

روایت یک شاهد عینی از قاچاق انسان توسط مجاهدین 21 آبان 1392

روایت یک شاهد عینی از قاچاق انسان توسط مجاهدین

یک عضو جداشده از مجاهدین درباره قاچاق انسان در گروه تروریستی مجاهدین می‌گوید: «دوستی برای من تعریف می‌کرد که یکی از آموزش‌هایی که به او داده بودند این بود که چه نفراتی را با خودش بیاورد یا مورد شناسایی قرار بدهد. به او گفته بودند که «باید به‌دنبال نفراتی که خانمانی ندارند و به‌شدت محتاج بوده و حتی جایی برای خواب ندارند، باشد چرا که چنین افرادی به‌خاطر تأمین نیازهای اولیه‌شان در تشکیلات ماندنی هستند و مبادا که به‌دنبال آدم‌های روشنفکر و دانشجو بروید، آن‌ها اینجا بندشدنی نیسستند.»

نامه سرگشاده امیرموثقی به جوامع حقوق بشری 20 آبان 1392

نامه سرگشاده امیرموثقی به جوامع حقوق بشری

بنابر اطلاعات به دست آمده از داخل کمپ لیبرتی هرکس که داوطلبانه وارد اعتصاب غذای خشک نشود او را خائن و مزدور و پاسدار و تیر خلاص زن خطاب میکنند و به حال خودش رهایش میکنند. بنابراین تمامی افرادی که فرقه ترو ریستی رجوی آنهارا بر روی تخت ها رو به قبله خوابانده فقط به این دلیل است که بگوید این‌ها مجاهد هستند و مجاهد میمانند و مجاهد هم میمیرند.

نامه سرگشاده دفتر ایران قلم در پاریس به آقای پروفسور بلومفیلد 31 مرداد 1392

نامه سرگشاده دفتر ایران قلم در پاریس به آقای پروفسور بلومفیلد

یکی از اولیه ترین حقوق شناخته شده بین المللی برای هر فرد در هر کجای دنیا، حتی برای خطرناک ترین زندانیان، حق دیدار و ارتباط با افراد خانواده و اقوام نزدیک است. این حق مسلم سالهاست که از ساکنان اردوگاه لیبرتی که همچنان تحت سلطه و سیطره مخرب روانی مسعود رجوی و سران دیگر این فرقه بسر می برند کاملا سلب شده است. این دقیقا کارکرد مانیپولاسیون مخرب فرقه ایست

نامه خانم زهرا معینی خطاب به خانم ماریا گراچه 26 مرداد 1392

نامه خانم زهرا معینی خطاب به خانم ماریا گراچه

اخیرا پیامی از آقای رجوی برای کسانی که سالیان سال برایش جنگیده اند و همه چیز خود را از دست داده اند آمده است که به آنها گفته است هر کس که نمی خواهد بماند برود گم بشود و ما هیچ کمکی به افراد نمی کنیم در صورتی که این عزیزان بهترین سالهای عمرشان را با این تشکیلات گذرانده اند، و حالا که سنشان بالا رفته است به آنها می گوید بروید گم شوید.

نامه انجمن زنان ایران خطاب به خانم ماریا گراچه 24 مرداد 1392

نامه انجمن زنان ایران خطاب به خانم ماریا گراچه

انجمن ما متشکل از خانم هائی است که سالهائی را در تشکیلات سازمان مجاهدین سپری کرده اند و بعد از جدا شدن تسلیم سکوت و تهدیدهای این تشکیلات نشده اند و تصمیم گرفته اند که دست به افشاگری زده و اطلاع رسانی برای جامعه اروپا و مردم ایران بکنند تا همگان بدانند که در درون این فرقه بر اعضاء چه می گذرد. رهبری این سازمان زنانی را انتخاب کرده است تا با شما دیدار کنند و با برخوردهای فریبنده و کار روی احساسات، شما را فریب بدهند.

نامه اقای حسین نژاد به دکتر ولید صالح و پاسخ وی 13 مرداد 1392

نامه اقای حسین نژاد به دکتر ولید صالح و پاسخ وی

اینجانب از جداشدگان سازمان مجاهدین خلق هستم که اخیرا بعد از سی سال از این سازمان بیرون آمدم زیرا دیدم دیگر یک سازمان سیاسی اسلامی انقلابی نیست بلکه به یک فرقۀ مدهبی خاصی تبدیل شده که ربطی به اسلام ندارد و در خدمت امپریالیستها به رهبری آمریکا و صهیونیستها قرار گرفته بطوریکه این سازمان آنها را به حمله به ایران و راه انداختن یک جنگ ویرانگر دیگری در منطقه تشویق می کند جنگی بسا بدتر و ویرانگرتر از جنگ پیشین در عراق.

گزارش مارتین کوبلر در مورد نقض حقوق بشر درون فرقه مافیایی رجوی! 02 مرداد 1392

گزارش مارتین کوبلر در مورد نقض حقوق بشر درون فرقه مافیایی رجوی!

در حقیقت این گزارش گوشه ای از جنایات و نقض ابتدائی ترین حقوق اعضاء اسیرتوسط رجوی و دیگر سران فرقه را بیان می کند. آنهم توسط نماینده یک ارگان بین المللی که از اول حضورش در عراق نخواست وجدان و شرافت انسانی خودش را به دلارهای کثیف و خونین فرقه رجوی بفروشد و در این مدت در زیر تهمت های ناروا و البته پوسیده و تهدید های تو خالی رجوی کمر خم نکرد

استخر شنای رجوی با یونیفرم نظامی 08 تیر 1392

استخر شنای رجوی با یونیفرم نظامی

وارد محوطه استخر که شدم لباس شنای تایید شده شورای رهبری همان یونیفرمی بود که تنمان بود و لاغیر. لب به اعتراض گشودم این که نمیشود!!؟ شنا با لباس فرم زمخت که نمیشود!!توی زمین فوتبال مجبوریم با یونیفرم نظامی بازی کنیم تا خانم های شورای رهبری نکند که با دیدن صحنه های……. دچار لحظه جیم شوند اینجا که شورای رهبری نیست که باید با یونیفرم نظامی شنا کرد!!؟

در کتاب حقوق بشر زنان نگفتید که مهری موسوی چگونه کشته شد 11 اردیبهشت 1392

در کتاب حقوق بشر زنان نگفتید که مهری موسوی چگونه کشته شد

بعد از آن دیگر مهری را ندیدیم تا اینکه بعد از سرنگونی صدام باز نشست برگزار شد و بصورت کال کنفرانس مریم و تعدادی از شورای رهبری نزد مریم و مسعود حرف می زدند و صدای ما را می شنیدند و با ما حرف می زدند. در این نشست باز هم تعدادی به نشست نیامده بودند و یکی از آنها مهری موسوی بود که وقتی گزارش وضعیت شورای رهبری را به رجوی می دادند و رجوی با یک آیه شروع کرد و گفت که بر پیکرم تازیانه نزنید و خلاصه جلسه خیلی هیجانی شده بود.

چرا باید بیماران در سازمان مجاهدین از درد و رنج بمیرند؟! 09 اردیبهشت 1392

چرا باید بیماران در سازمان مجاهدین از درد و رنج بمیرند؟!

آقای مسعود رجوی و خانم مریم عضدانلو پاسخ دهید: نام تمام افردادی را که من از ابتدای سال ۲۰۱۱ تا امروز برده ام که به دلیل بیماری در درد و رنج جان داده اند و یا کسانی را که دم تیغ داده اید تا کشته شوند، را بگویید که چرا از دست رفته اند و آیا برای آنها درمان و راه نجاتی نبوده است؟ آیا این امکان وجود نداشت که این بیماران به اروپا و محیط امن منتقل شوند تا تحت درمان قرار بگیرند؟

مسول مرگ رضا نصیری کیه!؟ 07 اردیبهشت 1392

مسول مرگ رضا نصیری کیه!؟

چونکه دیدم رضا سرش پایین است و درگیر و سکوت است پرسیدم خب بعد چی؟ چه کارت کردند؟ رضا گفت چه ازاین بدترهزار و یک مشکل داشتم این یکی هم روش این یکی کشنده ترهست چون روزانه روی اعضاب و روانم راه میروند که تومگرانقلاب کرده نیستی و چرا واسطه خواهر و محمود شده ای!! دستکم هفته ای یکبار در جلسه انتقادی سوژه میشوم و بعدهم فحش و ناسزا و تحقیر و هجمه جمع که زودی دوباره انقلاب کن!!

اسیر دیگری در لیبرتی در گذشت! 07 اردیبهشت 1392

اسیر دیگری در لیبرتی در گذشت!

از این طریق می خواهم به اطلاع همه ارگانهای بین المللی و حقوق بشری و شخصیتهای سیاسی و فعالان حقوق بشری برسانم گرچه خیلی از اعضاء پیر و از کار افتاده و دچار بیماریهای مختلف هستند اما اینها قابل درمان هست و اگر این مریضی ها به مرگ زود رس منتهی می شود باعث ان شخص رجوی و مریم قجر و دیگر سران فرقه رجوی هستند که به همراه جیره خواران و همپالگیهایشان راه خروج برای این نگون بختها بسته اند و انها را از همه امکانات محروم کرده اند تا از مرده انها هم برای اهداف و امیال کثیف خودشان سوء استفاده کنند.

blank
blank
blank