مسئولیت جان گروگانهای مریض در کمپ اشرف بر عهده رجوی است
برخورد سران فرقه جنایتکار رجوی با اعضاء مریض ؛ همانطور که گفتم رجوی در یک نشست عمومی گفت مجاهد مریض نداریم و نمیتوانیم داشته باشیم و برای همین یک استدلال سخیفی اورد و گفت مریض شدن یک مجاهد بهانه است و طرف مشکل جنسی دارد و به بهانه مریضی در اسایشگاه میخواهد که در خلوت خود به مسائل جنسی فکر کند! سران فرقه اینبار در اوج شیادی به سوء استفاده از این مریضان نگون بخت پرداخته که باید مقصر اینکه این اعضاء به چنین وضعیتی دچار شده اند کیست؟
تعیین دولت عراق و شکست خفت بار دیگری برای رجوی وطن فروش
با گذشت هشت ماه از انتخابات عراق، سرانجام وضعیت دولت در این کشور مشخص شد و طبق انتظار دقیقا چیزی اتفاق افتاد که کاملا در نقطه مقابل تحلیل های رجوی شیاد قرار داشت. اگر چه رجوی در بلاهت و بی شرمی و در وطن فروشی و خدمت به اربابان حد و مرزی ندارد اما بی شک این شکست تاثیرات خود را در درون فرقه رجوی و بر روی اسیران آن خواهد گذاشت و موج بریدگی و جدایی و فرار از این فرقه را افزایش خواهد داد
سیمای فرقه رجوی و شگردها
این روزها سازمان با تدوین سلسله برنامه های تلویزیونی سعی در حضور نوک قله عناصر سرخورده و گاها آماده برای فرار اعضا و سایر نفرات سرکوبگر ولی وارفته خود نموده است. این روشهای بیرونی کردن بعد از سرنگونی صدام دیکتاتور از سوی رجوی خائن طرح و شروع گردیده است.
رجوی بعد از شکست پس مانده های صدام دیکتاتور در عراق چه خواهد کرد؟
طرح و سناریو دیگر فرقه رجوی برای جلو گیری از فروپاشی و افشاء بیشتر جنایتهای سران این فرقه میتواند بوجود اوردن یک درگیری بین اعضاء و پلیس عراق در پادگان اشرف که این درگیری میتواند از طرف سران فرقه به بهانه های مختلف استارت بخورد و یا اینطور وانمود شود در اعتراض به عملکرد دولت عراق در قبال ساکنان اشرف؛ اعضاء اسیر خود را مجبور بکنند دست به اعتصاب غذا تا حد مرگ بزنند که در هر صورت به نفع سران پاریس نشین فرقه رجوی هست
فریاد وامصیبتای شورای ملی مقاومت رجوی
شورا ابتدا ذکر نموده نیروهای عراقی از انتقال خانم الهام فردی پور به بیمارستان جلوگیری کردند تا به این وسیله ابتدا به لحاظ روانی روی خواننده تأثیر منفی بگذارد و آنگاه در ادامه شرح داده که از انتقال این خانم جلوگیری نشده بلکه گفته شده که وی می بایستی بدون مترجم و پرستار باشد. در واقع اصل خبر چیز دیگری است که در ابتدا برای وارد آوردن تأثیر روانی طور دیگری مطرح شده تا احساسات خوانندگان را علیه دولت عراق بشوراند.
سازمان مجاهدین به مثابه مگس
رجوی این مرد متوهم! در قرارگاه باقرزاده نشست ایدئولوژیکی بنام (طعمه) به راه انداخت در نشست شمشیر را بر علیه اعضاء از رو بسته بود علاوه بر خودش شورای رهبری را هم به جان ما انداخته بود (آن زنهایی که باصلاح شواری رهبری مقاومت ایران را به دست داشتند و بعدا مشخص شد که با همه آنها رابطه آنچنانی دارد). نشستی بقایت ضد انسانی! اگر فیلم نشست طعمه که مدت زمان آن چهار ماه به طول انجامید بدون سانسور به هر بیننده ای نشان دهند قابل هضم نیست و نفرین خدا را بر رجوی می فرستد.
چگونه طارق عزیز مسعود رجوی را خرید؟
بنی صدر رئیس جمهوری سابق ایران رجوی را معتاد قدرت می خواند.وی در مصاحبه ای با نماینده انجمن ایران قلم، محمدحسین سبحانی، زمانی را به خاطر می آورد که رجوی به آگاهی او رساند که ملاقات با طارق عزیز را پذیرفته است. بنی صدر می گوید: « به او گفتم: حالا که پذیرفتی میتونی وقتی ایشون آمد اینجا پیش شما رفتاری بکنید که امپراطورشاپور اول با والریا امپراطور رم کرد، متجاوز در خور تحقیر است باید بفهمد که تجاوز کرده به یک کشوری و کشوری که به او تجاوز شده غرور ملی دارد.» وی ادامه می دهد که رجوی نه تنها این گونه رفتار نکرده بود بلکه ملاقاتش با طارق عزیز پنج ساعت طول کشید.
آئینه ای از مجاهدین که واقعیت است
مسعود رجوی در فرقه خود با سو استفاده از انقلاب مریم به جایی رسید که تجاوز جنسی به زنان اعضای بی گناه خود کرد این سرنوشت رهبران همه فرقه هاست وقتی قدرت و سکس به خدمت یکدیگر در می آیند و رسیدن به سکس آخرین مرحله از فروپاشی قدرت است که در فرقه های دیگر مثل فرقه حسن صباح و…. وجود داشته است و در زمان حال خود فرقه رجوی و شخص خود مسعود رجوی با زنان مطلقه ای که از شوهرانشان آنها را جدا کرده و گرفته ارتباط جنسی برقرار کرده.
حکایت تلخ مجاهدین و فرجامی ناخوش در عراق
این باند تبهکار و بازمانده از ارتش صدام که در 7 سال گذشته با بکارگیری تمام امکانات مادی،سیاسی و تشکیلاتی، هم و غم خود را برای انجام کارهای کثیف آمریکایی ها در بهم ریختگی اوضاع عراق می دید! با سیاست های چندش آور و ابلهانه دست به فریب افکار عمومی زد تا با ایستادن در برابر خواسته اکثریت مردم، مشتی شکست خورده و روندگان راه صدام را در رسیدن به قدرت عصا کشی کند.غافل از آنکه دود و دم سیاست های نابخردانه رجوی در عراق خانه اش را به آتش کشیده
مجاهدین و حکم اعدام طارق عزیز
این وفاداری بعد از سقوط صدام بصورت همکاری و همپیمانی با بعثی های باقیمانده و بعضاً پنهان در دولت های بعد از شکل گیری عراق جدید خودش را نشان میدهد که عمدتاً بصورت اختلاف افکنی و ایجاد تفرقه قومی و مذهبی و ایجاد بلوا و بهم زدن فضای سیاسی و بعضاً اعمال خشونت بار و یا تشویق خشونت و دو دستگی خودش را نشان میدهد.
سکوت رجوی وطن فروش در قبال شهادت هموطنان مان در عراق
واقعیت این است که رجوی خائن به خوبی می داند که اگر بپذیرد انفجار اتوبوس زائرین ایرانی توسط گروه های بعثی و القاعده بوده است باید به خیلی از حقایق و زد و بندهای پشت پرده با این گروه ها و تروریست ها اعتراف نماید که خود باعث این می شود برای همیشه حمایت خود از این جنایت کاران را از دست بدهد و این حداقل امیدی که برای ماندن در عراق داشته را برای همیشه از دست داده و از طرف دیگر باید به همه خیانت های گذشته خودش نیز اعتراف کند
استقامت خانواده ها؛ طناب دار رجوی پلید
رجوی پلید بعد از استقرار خانواده ها در مقابل درب اشرف در سال گذشته، سعی کرد اعضای ناآگاه خود را در مقابل خانواده ها قرار دهد و به همین خاطر در تمام نشست ها این گونه وانمود می کند که انگار خانواده ها مشتی مزدور و… هستند و حالا که دشمن با پای خود به این جا آمده، باید با او مقابله کرد. اگر این حرف درست باشد پس چرا ترس از این دارید که مبادا کسی به دیوارهای چند لایه سیم خاردار نزدیک شود و یا کسی با خانواده ها صحبت کند.