مصاحبه سایت ایران قلم با خانم بتول سلطانی – قسمت دوم
در دنیا کدام کشوری می پذیرد که در خاکش یک فرقه مخرب رشد و نمو کند که در لیست تروریستی آمریکا هم هست. فرقه ای که اثری از خانواده در آن نیست. افراد بصورت تمام وقت سالهای سال است که تحت آموزشها و القائات تشکیلاتی و مانیپوله مسعود رجوی بوده اند. به دستور تشکیلات عمل می کنند گاه ظاهرا در قالب یک شخص معقول متشخص و فهمیده عمل می کنندو گاه مثل یک دیوانه وحشی می شوند و حمله می کنند خودکشی و خودسوزی می کنند و جلوی خودروهای پلیس می خوابند.
تهدید به خودزنی وخودکشی تشکیلاتی ازجانب فرقه رجوی
آخویدال عضو اسپانیائی این گروه تروریستی درنامه ای که برای آقای نوری المالکی فرستاده است ضمن مخالفت بااین تصمیم دولت عراق بگونه ای سریح وروشن تهدید نموده است که درصورت اجرای چنین تصمیمی از جانب دولت عراق افراد مستقردراین پایگاه تروریستی دست به عملیلت خودکشی وخود زنی بیشتری خواهند زد. چنین تهدید و اعلام نبردی از جانب سران گروه تروریستی که درنوشته این عضو اسپانیایی فرقه خود رانشان داده است گویای این واقعیت می باشد که مسئولین این گروه تروریستی ده ها نفراز اسیران را برای خود زنی وخود کشی تشکیلاتی همانند رخدادهای 28 و29 ژوئیه جهت تحت جلوگیری از این اقدام قانونی دولت عراق آماد کرده اند.
عملیات انتحاری در تبیین جهان مسعود رجوی
به زعم مسعود رجوی مفهوم جهش یا انقلاب یا باز به قول او تغییرات کیفی در جهان جز از مسیر نفی و نابودی کهنه به نو و با توسل به حذف که مترادف خشونت تعبیر شده، امکان ناپذیر می نماید. تعمیم این قاعده به مناسبات اجتماعی فرایندی است که رجوی دنبال می کند. به زعم او تکامل نه مفهومی انتزاعی که از متن درگیری، خشونت، قربانی و شکنجه به مثابه یک سنت اجتناب ناپذیر بیرون می آید.
استیصال روز افزون اعضای گروه مجاهدین در عراق
روزنامه صوت الفیلی چاپ بغداد نوشت: ساکنان اردوگاه اشرف دچار افسردگی شدید شده اند. این روزنامه عراقی افزود: برخی از ساکنان نسل دوم اردوگاه بدلیل محدودیت های اعمال شده علیه انها اقدام به خودکشی کردند و برخی دیگر نیز روانی شده و هر روز بدلایل واهی دست به گریبان یکدیگر میشوند که این از یاس و نو میدی انها از وضعیت کنونی حکایت دارد.
ثمره جاه طلبی های مسعود رجوی
عموماً در فرهنگ های فرقه گرا، رهبران فرقه با بهره کشی از افرادی که زندگی عادی خود را ترک کرده اند، در پی جاه طلبی های خود هستند. در فرقه رجوی، جاه طلبی شدید مسعود رجوی برای دستیابی به قدرت تاکنون جان افراد بسیاری را گرفته است مانند اعضای خود سازمان، شهروندان عراقی و شهروندان و مقامات ایرانی. نکته شرم آور ماجرا این است که سران فرقه رجوی همواره فهرست قربانیان خود را سند افتخار خود تلقی می کنند.
بهای سنگین خود سوزی در فرقه رجوی
اینکه مسعود رجوی با آماده کردن افراد این فرقه از لحاظ روحی و روانی جهت خود کشی و خود سوزی آنها، در صورت نیاز، تلاش دارد از افراد این فرقه به عنوان گوشت قربانی استفاده کند و مانع از سقوط کامل و استرداد اردوگاه اشرف به دولت عراق شود چیزعجیبی نیست اما باید دید در این جهت و با پرداخت هزینه هایی که مسعود رجوی در نظر گرفته است، آیا می توان همانند پرونده 17 ژوئن که باعث آزادی مریم رجوی شد
اعتصاب غذا یا خودکشی تشکیلاتی؟!
رجوی و رجوی پرستان که زبانی جز زبان قداره کشی، نزاع،خون ریزی و باج گیری سرشان نمیشود با این ترفند سعی دارند که دولت عراق را وادار به تسلیم و عقب نشینی نمایند. امری که خود سرکرده گان فرقه نیز میدانند دست یافتن به آن غیر ممکن میباشد. در واقع باید گفت که هدف رجوی از صدور فرمان اعتصاب غذا به راه انداختن یک فاجعه انسانی دیگر و خود کشی تشکیلاتی اسرای ذهنی فرقه میباشد.
فاجعه انسانی توسط رهبران فرقه رجوی
مثل گذشته که مریم رجوی در پاریس دستگیر شد و خودسوزی هایی که توسط رهبران این فرقه ایجاد شد ولی اگر صحنه های آن خودسوزی ها را نگاه کنید به وضوح میتوان دید که رهبران این فرقه نفر را وادار به این کار کرده و امروز همین کار را در اشرف به انسانهای در بند می خواهند پیش بیاورند و اساساً این فرقه با صلح نمیتواند زندگی کند
گفتگو با آقای ناصر سید بابایی عضو سابق مجاهدین – قسمت سوم
دستگیری مریم باعث شد در همه سطوح و لایه ها در اشرف ریزش ذهنی بیشتری صورت بگیرد و ضدیت های زیادی با تشکیلات، ایدئولوژی و اصول سازمانی مجاهدین روی بدهد. به طوری که حاصل این اتفاق به بروز مشکلات درون تشکیلاتی عمده ای از جمله: عدم تشکیلات پذیری، عدم اجرای دستور مسئول، عدم اجرای کار و کار به عنوان یک عمل تشکیلاتی، برخوردهای فیزیکی و زد و خورد با مسئولین، محفل های گسترده درون تشکیلاتی که سرانجام به تناقضات اساسی و ریشه دار نفرات و به طور کلی به از هم پاشیدگی مناسبات داخلی و درون سازمانی منجر شود.
مجاهدین به اجبار سرانشان دست به اعتصاب غذا میزنند
سران مجاهدین برای مظلوم نمایی و تحت تاثیر قرار دادن افکار عمومی دنیا و سازمانهای بینالمللی به منظور ماندن در اردوگاه عراق جدید (اشرف) به اجبار از نیروهای خود میخواهند که دست به اعتصاب غذا بزنند. پس از محاصره اردوگاه اشرف و با جدی شدن حضور نیروهای عراقی در این اردوگاه، سران این فرقه با علم به تلفات انسانی نیروهای خود در صورت درگیری با نیروهای عراقی، جهت بالا بردن هزینه تصرف کمپ اشرف برای ارتش و پلیس عراق، تصمیم به ایجاد سپر انسانی در برابر نیروهای عراقی گرفتند.
خانواده مقتول علیرضا احمدخواه، علیه سران مجاهدین اقامه دعوا می کنند
مثل اینکه به اعضای خانواده علیرضا احمدخواه الهام شده بود که نگران و سراسیمه مکررا به دفترانجمن جهت کسب خبر از اوضاع به هم ریخته پادگان اشرف مراجعه میکردند چرا که علیرضا احمدخواه ازجمله کسانی بود که درجریان درگیریهای طرفین که به تحریک سران سازمان شدت عمل بیشتری گرفته بود، قربانی میشود و بدین وسیله سران سازمان بویژه شخص رجوی خانواده چشم انتظار دیگری را برای همیشه داغدار می کند.
تداوم فاجعه انسانی توسط سران مجاهدین
سران جنایتکار فرقه رجوی بعد از پدید آوردن یک فاجعه دلخراش در پادگان اشرف که منجر به کشته و زخمی شدن عده ای از اسیران فرقه شد هنوز هم به جنایت خودشان به شکل دیگر ادامه می دهند و اسیران اشرف را وارد اعتصاب غذا نا محدود کرده اند تا به خیال خود دیوار فروریخته فرقه را دوباره بسازند تا ابزار و امکان به اسارت نگه داشتن اسیران در اشرف را از دست ندهد.