جمعه, ۵ تیر , ۱۴۰۵
اعتصاب غذا یا خودکشی تشکیلاتی در فرقه رجوی 20 مرداد 1388

اعتصاب غذا یا خودکشی تشکیلاتی در فرقه رجوی

همانگونه که فیلم ها وعکس های گزینشی وارسال شده وجهت دار این گروه نشان می دهد آنچه درآنروز و روز بعد از حمله پلیس عراق به اشرف رخ داد درحقیقت خودکشی تشکیلاتی برخی از این افراد وهمچنین قمه زنی برخی دیگربود آنها با فریاد یاحسین خود را زیرچرخ ها می انداختند.. عکس ها نشان می دهد تعدادی از این افراد قمه زده وفرق خود را شکافته اند تا هم صحنه را خونین نموده وهم برای تبلیغات مظلوم نمایی گروه خوراک تبلیغی فراهم آورند.

مجاهدین از کلیسای برلین هم اخراج می شوند 18 مرداد 1388

مجاهدین از کلیسای برلین هم اخراج می شوند

در کلیسای”هایلیک کرویت”برلین حدود 36 عضو گروه تروریستی مجاهدین در حالیکه عکس هایی از اردوگاه اشرف در دست دارند، از هفته گذشته اعتصاب غذا کرده اند. هیات امنای این کلیسا با اشاره به خودداری این افراد از خوردن غذا، از این افراد خواسته است در صورت ادامه این روند تا ساعت 14 امروز از کلیسا خارج شوند.

گمانه زنی درباره فرایند فاجعه انسانی مسعود رجوی 17 مرداد 1388

گمانه زنی درباره فرایند فاجعه انسانی مسعود رجوی

این قربانیان نه خودکشی کرده و نه مورد تعرض و تهاجم کسی قرار گرفته اند، بلکه به وضوح توسط رهبران خود به کشتن داده شده اند. رجوی سال ها است با تکرار این ادعا که اگر اشرف بایستد جهانی بپا می خیزد و می ایستد، خواسته یا ناخواسته، آگاهانه یا اتفاقی بر روی یکی از مهمترین مولفه های فرقه ای تاکید می کند.

اسیران فرقه رجوی در عراق را نجات دهیم 17 مرداد 1388

اسیران فرقه رجوی در عراق را نجات دهیم

سران فرقه رجوی از مدت ها پیش با تبلیغ تئوری فاجعه انسانی! به دروغ اینگونه وانمود می کردند که واگذاری این اسارتگاه به نیروهای عراقی خطراتی را متوجه جان این افراد خواهد نمود! ولی نگارنده درچند متن درگذشته با رمزگشایی از این تئوری ثابت نموده وهشدار دادم تنها خطری که ممکنست جان این اسیران راتهدید نماید دستورات تشکیلاتی خودزنی وخودکشی است که ممکن است از جانب سران این فرقه صادرگردیده و این افراد به انجام آن مجبورگردند.

خود زنی و خودکشی تشکیلاتی فرقه رجوی در اشرف 12 مرداد 1388

خود زنی و خودکشی تشکیلاتی فرقه رجوی در اشرف

از یک سال پیش که بنابر قرارداد امنیتی بین نیروهای امریکایی و دولت عراق جمع شدن پایگاه اشرف در دستور کار دولت عراق قرار گرفت فرقه رجوی که احساس می کرد که دیگر هیچ گونه امکانی برای حضور افراد خود درپایگاه تروریستی اشرف ندارد تصمیم گرفت تا دربرابر این تصمیم قانونی دولت عراق ایستادگی نماید. تبلیغ تئوری فاجعه انسانی! دراشرف درصورت تحویل به نیروهای عراق خطی بود که سران فرقه بگونه ای گسترده آنرا تبلیغ نموده وبه پیش می بردند.

ساکنین اشرف، سپرهای انسانی رجوی 12 مرداد 1388

ساکنین اشرف، سپرهای انسانی رجوی

اتفاقات اخیر در قرارگاه اشرف نشان داد تهدید تبدیل ساکنین قرارگاه اشرف به سپرهای انسانی از سوی رجوی تا چه اندازه جدی بوده است. رهبری مجاهدین طی چند سال گذشته در مواجه با تصمیم دولت عراق مبنی بر اخراج مجاهدین از عراق و بستن قرارگاه اشرف مدام بر روی فاجعه انسانی تاکید و به جهانیان هشدار می داد

جنایت های رهبری مجاهدین 07 مرداد 1388

جنایت های رهبری مجاهدین

در حال حاضر با ورود پلیس عراق به قرارگاه اشرف، فشارها وتهدیدات رهبری سازمان بر اعضای آن بِیشتر می شود و اعضای سازمان با شرکت در نشست های درونی، به گونه ای توجیه می شوند که در صورت مواجه شدن با شرایطی که مجبور به انجام مصاحبه شوند، بر اساس منافع سازمان صحبت کنند. قبلاٌ هم که خودم در درون مناسبات سازمان بودم چنین شرایطی پدید آمد و مسئولان سازمان با برگزاری نشست ها و بیان توجیهات لازم به بهانه حفظ تشکیلات با طرح سناریو ما را توجیه می کردند

گفتگو با آقای ناصر سید بابایی عضو سابق مجاهدین – قسمت دوم 04 مرداد 1388

گفتگو با آقای ناصر سید بابایی عضو سابق مجاهدین – قسمت دوم

برای همه به خوبی معلوم بود سازمان مجاهدین دستور خودسوزی ها را داده است و عمل خودسوزی یک اقدام از پیش طراحی شده بود. زیرا خانم مهناز فرمانده قرارگاه 12 در روز 19 ژوئن در نشست عمومی وقتی موضوع طرح خودسوزی را شنید به همه گفت:” هیچ کس هیچ کاری نمی کند مگر اینکه سازمان به او دستور داده باشد و کسی حق ندارد خودسرانه دست به عملی بزند.

گفتگو با آقای ناصر سید بابایی عضو سابق مجاهدین – قسمت اول 30 تیر 1388

گفتگو با آقای ناصر سید بابایی عضو سابق مجاهدین – قسمت اول

آقای ناصر سید بابایی عضو سابق ارتش آزادیبخش ملی و یکی از اعضای منتقد و معترض مجاهدین خلق که پس از طی کردن فراز و فرودهای بسیار در درون مناسبات فرقه ای و مخوف دارودسته ی رجوی، سرانجام از آن گروه جدا شده و به میهن عزیزمان ایران برگشته است، در باره ی دستور تشکیلاتی و خودسوزی از پیش طرح ریزی شده ی افراد مجاهدین در پس از رویداد 17 ژوئن می تواند ذهن آدمی را به نکات تلخ و گزنده ای از ماهیت رهبری عقیدتی مجاهدین رهنمون می کند

فروغ و ندا بهای رهایی مریم رجوی 23 تیر 1388

فروغ و ندا بهای رهایی مریم رجوی

ندا هشت سال پیش در پیش چشمان فروغ جان داد تا مریم فقط چند روز زودتر از زمان مقرر که می توانست حتی به چند ساعت هم تقلیل یابد، از بازدداشت آزاد بشود. از زمان مرگ ندا هشت سال می گذرد، مریم رهایی می توانست چند ماه یا در نهایت یک سال از این هشت سال را در زندان و اسارت بماند، اما ندا بماند و زندگی کند.

حضور فرقه در فرانسه تهدیدی برای اروپا 20 تیر 1388

حضور فرقه در فرانسه تهدیدی برای اروپا

فرقه مجاهدین با سواستفاده کردن از قوانین دمکراتیک اروپا خود را به عنوان پناهنده در این کشور که خود مهد آزادی در جهان است جا داده و تلاش دارد تا تمامی سیستم دیکتاتورمابانه خود را همانگونه که در اردوگاه اشرف بر تعدادی انسان بیگناه اعمال میکرد در اینجا هم همین مغزشوئی را به راه بیندازد واورسورواز را تبدیل به اردوگاهی مانند اشرف نماید.

ایا تشویق به خودسوزی جرم نیست 17 تیر 1388

ایا تشویق به خودسوزی جرم نیست

این اکسیون که هشداری به دولتمردان فرانسوی و مردم فرانسه در سرجی پاریس بود که حضور چنین فرقه جنایتکاری انهم در یک کشور دمکراتیک را یک خطر بزرگ برای مردم فرانسه میداند مورد استقبال بیسابقه ای از طرف مردم سرجی و همسایگان این فرقه مافیایی و جنایتکار قرار گرفت. فرقه ای که با مغز شویی و تلقینات فرقه ای و با تلقین بهشت و بهشتی شدن قربانیان خود را به مسلخ میکشاند و انها را به خود سوزی وادار میکند انهم برای مریم رجوی و فرقه بدنام او.

blank
blank
blank