چهارشنبه, ۳ تیر , ۱۴۰۵
پیام به هواداران نا آگاه فرقه رجوی 20 مهر 1389

پیام به هواداران نا آگاه فرقه رجوی

و اگر واقعا شماها کسی را در اشرف ندارید و تنها هواداران این فرقه هستید دست از این کار زشت بردارید و الا خودتان را در جنایات سازمان و رهبریش سهیم کرده و جایی را در جهنم نسیب خود خواهید کرد یادم می آید رجوی مرتبا این را می گفت که « یوم ندعو کل اناس به اما مهم»! یعنی روز قیامت هر کس پشت سر رهبرش می ایستد!

قدردانی از حضور خانواده ها در جلوی درب اشرف 20 مهر 1389

قدردانی از حضور خانواده ها در جلوی درب اشرف

شاید باور کردنش برای هر فعال حقوق بشری سخت باشد ولی در هرحال و ناچار شاهد ظلم و تجاوز به حقوق انسانی از سوی گروه و فرقه ای هستیم که با ادعای آلترناتیو بودن به خانواده اعضای متقاضی ملاقات جواب رد می دهد تنی چند از آنان را به یاوه گویی علیه عزیزان خود وا می دارد و درآخرین نمایش مریم ادعا می نماید اینان جاسوسان فرو مایه اند

همایش قهرمانانه خانواده های اسیران اشرف در مقابل قلعه رجوی 19 مهر 1389

همایش قهرمانانه خانواده های اسیران اشرف در مقابل قلعه رجوی

گزارشات این تحصن ها را که از سایتهای مختلف خبری خواندم بسیار بسیار آنها را تحسین کردم و به آنها درود فرستادم. از طرف دیگر سوز و گداز باند رجوی از این تحصن خود گویای کارآمد بودن این تحصن می باشد. سوز و گدازی که شب و روز ادامه دارد از نمایشهای دلقک وار برخی سرسپردگان خود که در تلویزیون خود می آورند گرفته تا دست به دامن صلیب سرخ و سازمان ملل و عفو بین الملل و غیره شدن.

شکست مجاهدین و افزایش جبهه جداشدگان 18 مهر 1389

شکست مجاهدین و افزایش جبهه جداشدگان

یادم می آید در همان زمان که در حال ترک سازمان بودم بچه ها مرا قسم می دادند که اگر موفق شدی به همه بگو که اینجا چه می گذرد به آمریکائیها بگو به هر خبرنگاری که دیدی بگو و اگر رفتی به ایران به خانواده هایمان بگو که هنوز با تمامی وجود دوستشان داریم اما اسیر این کافر شده ایم بله افشاگری و عشق دو کلمه ای که نیاز آزادی اسیران اشرف است.

جعل و سوء استفاده خبری فرقه رجوی 18 مهر 1389

جعل و سوء استفاده خبری فرقه رجوی

اینک دور بودن مجاهدین از واقعیات درون ایران و نداشتن پایگاه در داخل کشور کار این فرقه را بجایی رسانده که خوراک تبلیغی خود را از روزنامه ها یا سایت های دولتی یا وب لاگ های گوناگونی که در اینترنت به وفور یافت می شوند تهیه می کند. بی شک این نیرنگ تبلیغاتی نیز به جایی نخواهد رسید.

اسارتگاه اشرف، دوزخ مجاهدین 17 مهر 1389

اسارتگاه اشرف، دوزخ مجاهدین

نوع برخورد و نگرش سران مجاهدین در رابطه با حضور خانواده ها در درب ورودی اسارتگاه اشرف نشانگر ماهیت تفکر دگم و نابالغی ست که از درک ساده ترین رویدادها و مفاهیم ذهنی و عینی عاجز و ناتوان است. به تاکید سران فرقه ی مجاهدین در ایجاد مرزهای بازدارنده و محدودیت کننده آگاهانه گام بر می دارند و سعی دارند تا وجود و حضور مستمر و مداوم اعضای خانواده ها را در ماههای اخیر فریبکارانه انکار و یا به خواسته های قانونی و مشروع آنان مبنی بر ملاقات و دیدار با عزیزان تحت اسارتشان در اشرف کمترین اهمیتی ندهند.

فرار از پایگاه های مجاهدین، بدعتی برای آزادی اما نابخشودنی 17 مهر 1389

فرار از پایگاه های مجاهدین، بدعتی برای آزادی اما نابخشودنی

رجوی و سازمان مجاهدین نیز با فراری ها برخوردهایی تا حد مرگ داشته است. بسیاری از فراری ها سالیان زیادی در پادگان اشرف زندانی شده و دست آخر به زندان ابوغریب تحویل داده شده اند. برخی دیگر بدلایل نامعلوم سربه نیست شده اند.از نظر رجوی فردی که فرار میکند قبل از هر چیز به او و ایدئولوژی او خیانت کرده است. سزای این”خیانت”، زندان، شکنجه و مرگ است.

همکاری دو جنایتکار 17 مهر 1389

همکاری دو جنایتکار

حمایت بی دریغ جان بولتن از مریم رجوی در نوع خود بسیار جالب است اکنون کسی خواهان آزادی برای مردم ایران می شود که از حمله به عراق و افغانستان حمایت می کرده و مایل است که دولت آمریکا به ایران حمله کند.حمایت وی از مریم رجوی جای سوال دارد. چگونه او اکنون به فکر جان نفرات اشرف افتاده و از آزادی آنان صحبت می کند؟ شاید مریم رجوی که اکنون در فرانسه جا خوش کرده یادش رفته باشد ولی ما که در اشرف و در زیر بمباران بودیم یادمان نرفته که این فرد چگونه نعره جنگ طلبی سر می داد.

دروغ؛ چسب تشکیلات فرقه رجوی 15 مهر 1389

دروغ؛ چسب تشکیلات فرقه رجوی

اکنون با دروغ تشکیلات حفظ میشود یعنی به فرد میگویند که خانواده ها یعنی پدر و مادر های شما آمده اند تا شما را گرفته و کت بسته تحویل دهند و کتک بزنند!! یعنی علاوه بر اینکه مانع ملا قات میشوند به جای روز میگویند شب است!! این یعنی چسب تشکیلات حالا این از کجا اختراع شده من نمی دانم!

هراس رجوی دیکتاتور از برگزاری یک نمایشگاه 15 مهر 1389

هراس رجوی دیکتاتور از برگزاری یک نمایشگاه

مدتی قبل در شهر خالص عراق نمایشگاهی با نام « طاعون سیاه » برگزار شد که یک افشاگری علیه رجوی جنایتکار بود. گویا این افشاگری حسابی به خال خورده و بخوبی توانست جنایات این دیکتاتور را برای مردم عراق رو نماید که چند روزی است دستگاه دروغ پرداز رجوی شیاد، بلاوقفه شروع کرده به آخ و واخ کردن، مظلوم نمایی و شیون علیه این نمایشگاه و با تولید انواع و اقسام گروه ها و اسامیِ بعضا جعلی و من در آوردی می خواهد این چنین وانمود کند که ملت عراق طرفدار آنها هستند.

آقای رجوی از ۲۷ سال پیام دادن در اول مهر ماه خسته نشده ای؟ 15 مهر 1389

آقای رجوی از ۲۷ سال پیام دادن در اول مهر ماه خسته نشده ای؟

آری این کج راهه روندگان ماهیتی نزد هیچکس ندارند حتی پیش زندانیان سابق هوادارشان. مگر نه این است که در درسال 1373 همان دانش اموزان ودانشجویان از زندان بیرون امده که به تعداد اندک گذرشان به اردوگاه اشرف افتاده بودند به ظن همکاری باایران بطور جمعی چندماه برای شکنجه برده میشوند. اینجانب به رجوی و عفریته بازی خورده وسران جنایتکار سازمان مجاهدین اعلام می نمایم رنگ شان دیگر حنایی ندارد

اعتراف ژنرال سابق عراقی تاییدی بر گقته های جداشدگان از مجاهدین 14 مهر 1389

اعتراف ژنرال سابق عراقی تاییدی بر گقته های جداشدگان از مجاهدین

هفته پیش ژنرال وفیق السامرائی مسئول میز ایران در استخبارات نظامی (حفاظت اطلاعات) عراق در دوره جنگ ایران و عراق در مصاحبه ای با رادیو BBC در تاریخ سه شنبه 28 سپتامبر 2010 – 06 مهر 1389 با اشاره ای کوتاه همکاری مجاهدین را با استخبارات نظامی (حفاظت اطلاعات) صدام مورد تآئید قرار داد، این همان چیزی است که در این سالها بارها و بارها توسط معترضین و جداشدگان از فرقه رجوی افشا شده و فرقه مزبور هم با پرروئی تمام داشتن رابطه با استخبارات نظامی (حفاظت اطلاعات) را رد کرده

blank
blank
blank